Super Mario Bros. (NES/Famicom Emulated)

Score: 1,161,100
World Ranking: Waiting for votes
Scored By: AlanTorres (ART)
Legit? (27.8%)
AlanTorres avatar
Super Mario Bros. 1,161,100 points
Comments

Increible!

-- Posted by AlanTorres on 2017-10-18 16:21:39   Reply

Lots of questions with this score, were you dying at certain levels and picking up the same one up multiple times? 

-- Posted by derek on 2017-10-19 06:09:29   Reply
@derek: I think he used the trick of lives and did several times the same level ... you know .... Derek do not waste arguing with a player who always cheats ...
-- Posted by omargeddon on 2017-10-19 07:29:34   Reply
@omargeddon:

Ya me tenes cansado la concha de tu madre omargeddon de mierda jugador del orto sos vos, sos un asco como jugador como persona y no aceptas que sos un puto fracasado de la vida, la puta que te pario, te gano en todo pelotudo en todo te gano sos un loser fracasado, en todos los juegos que pensas triunfar te gano y tenes pura envidia, no uso trucos, de hecho no me gasto mas en explicarle a personas como vos que siempre ponen votos negativos por envidia y por no aceptar que mi record es mejor que el suyo, ojala te vallas bien a la concha de tu madre.

-- Posted by AlanTorres on 2017-10-19 10:50:41   Reply
@derek:

Por cierto derek, disculpa mi enojo pero me tiene cansado, todos los record se los supero y sigue diciendome tramposo , ya no me dan ni ganas de subir records, la verdad una pena que una pagina tan linda sea arruinada por jugadores envidiosos... lo peor aun es que figura como un buen jugador y te das cuenta que todos sus comentarios en mis puntajes son negativos... si tu pregunta es si hice trucos no para nada, trate de agarrar todo lo que pude usando mis vidas muchas gracias . Saludos desde argentina.

-- Posted by AlanTorres on 2017-10-19 10:52:47   Reply
@AlanTorres: Ya te lo dije Hasta que subas video completo te creere
-- Posted by omargeddon on 2017-10-19 12:53:24   Reply
@AlanTorres: Yo no me pondre a discutir con un niño como tu.. hahaha .. has de estar llorando.. pobre niño... das lastima... no me rebajo a tu nivel de conciencia...
-- Posted by omargeddon on 2017-10-19 12:59:05   Reply
@derek: WORDS OF ALAN: "You already have me tired the shell of your mother omargeddon of shit Ortho player you are, you are a disgust as a player as a person and you do not accept that you are a fucking failure of the life, the bitch that gave birth to you, in everything you win you are a loser failed, in all the games that you think to succeed I win you and you have pure envy, I do not use tricks, in fact I do not spend more on explaining to people like you who always put negative votes for envy and for not accepting that my record is better than yours, hopefully you go well to the shell of your mother."
-- Posted by omargeddon on 2017-10-19 13:18:10   Reply
@derek: What should you do about it with this weird guy? report it with SERIOUS?
-- Posted by omargeddon on 2017-10-19 13:20:50   Reply

Alan should be banned, frankly.  Between his pathetic attitude and the anger he directs at other players, the scores with weak evidence (and gloating while he's at it), and scores with NO evidence (such as his Tiny Toons score with no video and no pictures)... there's no reason for him to be here.  Pathetic.

-- Posted by DuggerVideoGames on 2017-10-19 15:41:11   Reply
@DuggerVideoGames:

No tengo fotos? y entonces que foto con puntaje viste estupido. tenes un hambre dedicate a jugar al sims idiota.

-- Posted by AlanTorres on 2017-10-19 18:18:34   Reply

Alan's Tiny Toon submission for the Megadrive Emulated has been removed, I see.  It was there hours ago with no pictures and no video whatsoever.  Keep calling everybody stupid, Alan; you're only making a bigger ass of yourself than everybody already knows you are.

-- Posted by DuggerVideoGames on 2017-10-19 18:23:19   Reply
@omargeddon:

Wow, that’s uncalled for. Report to serious I guess. I was going to put his response into a translator but I guess you did it already 

-- Posted by derek on 2017-10-19 18:48:57   Reply
@DuggerVideoGames: Dugger .. ignores that @ # $ & stard ... does not deserve to be here bothering, insulting .... is only a child with Down ... wants to be popular for his idiocy ... so stupid is that in his scores Excitebike put his time in 1 hour hahahahaha ....
-- Posted by omargeddon on 2017-10-19 22:18:14   Reply
-- Posted by ichigokurosaki1991 on 2017-10-19 23:54:44   Reply

Peor es vivir en mexico.... JAJAJAJAJAAJAJAJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAAJAJAJAJAJAJAJAAJAJAJAJAJAAJAJAJAJAJAJAJAJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAAJAJJAJAJJAJAJAAJAJAJAJAJAJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAAJ es solo un hobbie para mi no soy tan fanatico como tu de los records jajaja gordito sin novia jaja vive la vida amigo no seas el obeso que juega video juegos jaja gordo estupido!

-- Posted by AlanTorres on 2017-10-20 08:54:05   Reply
@AlanTorres: 1: No soy un Gordo Pegado a la Consola, simplemente lo hago por diversion 2. Yo ya soy casado con familia 3 No naci Con Sindrome de Down como vos Visita a ru medico para que te Ayude a Superar tus traumas Niño... aun es tiempo
-- Posted by omargeddon on 2017-10-20 13:40:08   Reply

Great score, but a photo alone isn't good enough for this game.  You need a video to show it was done legitimately.  Or re-submit under [Any Tactics].

and you can possibly get banned for talking to people like that.

-- Posted by S.BAZ on 2017-10-28 11:52:20   Reply